תכנית המענקים של גוגל לעמותות

Yuval Klain מענק גוגל לעמותות, שיווק דיגיטלי לעמותות 0 Comments

מענק גוגל לעמותות הוא כלי שיווק דיגיטלי מצוין לארגוני המגזר החברתי – בעזרתו תקדמו את אתר העמותה בהיקף של $10,000 דולרים בכל חודש במנוע החיפוש של גוגל!

אתר העמותה בראש תוצאות החיפוש בגוגל

המטרה המרכזית בפעילות מענק גוגל לעמותות היא להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל במגוון רחב של מילות חיפוש וביטויים העוסקים בעולם התוכן שלכם. מודעות המענק מופיעות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות הרגילות בגוגל, והקלקה עליהן תוביל את הגולשים ישירות לדף ספציפי באתר העמותה. מסגרת תקציב הפרסום החודשי של המענק היא עד $10,000 דולרים, המתחדשים בכל ה-1 לחודש. מדובר בתקציב קידום שלא מבייש אפילו חברות מסחריות גדולות במשק!

דוגמה של מודעת מענק גוגל לעמותות

דוגמה של מודעת מענק גוגל לעמותות

המפתח להצלחה ותמורות צפויות

מומחי הדיגיטל שלנו מתמחים בהקמה אופטימאלית של מערך הפרסום על בסיס מענק גוגל לעמותות ובניהול אפקטיבי שלו. העבודה כוללת בין היתר אופטימיזציה שוטפת של המודעות ומילות מפתח, סנכרון עם מערכת הניתור של גוגל אנליטיקס ושימוש יעיל בפונקציות המתקדמות של מערכת הקידום גוגל אדוורדס. התמורות הצפויות מפעילות מענק גוגל:

  • הגדלת התנועה לאתר העמותה באלפי כניסות בחודש.
  • הפצת המסרים של העמותה בפני קהלים חדשים.
  • הרחבת מאגר התומכים ורשימות התפוצה.
  • רתימת שותפים ומתנדבים חדשים.
  • בניית תשתית פוטנציאלית לגיוס תרומות דיגיטליות מקהלי יעד חדשים.
  • ניצול סכום גבוה במסגרת המענק החודשי העומד לרשות העמותה.

נתוני השימוש הממוצעים של מענקי גוגל המנוהלים על ידי מחלקת הדיגיטל שלנו:

נתוני שימוש מענק גוגל לעמותות

נתוני שימוש מענק גוגל לעמותות

מתחרים במגרש של הגדולים

חשבונות הפרסום של מענקי גוגל לעמותות לא מזוהים כ"מענק" ולכן אנחנו מתחרים על שטחי הפרסום עם כלל המפרסמים בתשלום לצד עמותות נוספות שקיבלו מענק. הפרמטרים הבאים יקבעו האם מודעות המענק שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל:

  • ציון האיכות של מילת המפתח.
  • מידת הרלוונטיות של המודעה ביחס לתוכן.
  • מידת הרלוונטיות של הטקסט החי בדף הנחיתה למילת המפתח.
  • מידת הידידותיות של אתר העמותה למובייל.
  • מחיר ההשקעה במכרז של מילת המפתח המבוקשת.

עקב מורכבות האלגוריתמים – נדרש ידע מעמיק וניסיון מקצועי בניהול חשבון הפרסום של המענק. אנחנו נדאג לכך שהמודעות שלכם תהיינה ממוקמות בין שלושת המקומות הראשונים בתוצאת החיפוש בגוגל.

אילו עמותות זכאיות למענק?

בשנה האחרונה גוגל הקשיחה את הקריטריונים לקבלת המענק, אך עדיין 90% מהבקשות שמוגשות על ידינו מצליחות להגיע לזכאות לתכנית. מומחי הדיגיטל של מינוף יהיו אחראים על תהליך הגשת הבקשה למענק גוגל עבורכם.

חשוב לדעת כי ארגונים בעלי הסיווגים הבאים אינם זכאים להשתתף בתכנית הענקים של גוגל לעמותות:

  • ארגון או ישות ממשלתית.
  • ארגון שירותי בריאות או בית חולים.
  • בית ספר ומרכזי טיפול בילדים.
  • מוסד אקדמי או אוניברסיטאי.

לקבלת מענק גוגל לעמותות לחץ כאן

מה כולל תהליך הבקשה למענק?

תהליך ההגשה כולל חמישה שלבים עיקריים ונמשך לרוב בין שבועיים לחודשיים עד לקבלת הודעת האישור הרשמי מגוגל על הזכאות למענק:

  • בדיקת זכאות להשתתפות בתכנית המענקים של גוגל.
  • הרשמה לשותף הוולידציה של TechSoup Global בישראל.
  • שליחת בקשת הצטרפות לתכנית Google For Nonprofits.
  • פתיחת חשבון Adwords עם הגדרות ייעודיות לתכנית המענקים והקמת מערך פרסום לדוגמה.
  • שליחת בקשת הצטרפות לשירות של מענק גוגל לעמותות Ads Grant.
שלבי קבלת מענק גוגל לעמותות

שלבי קבלת מענק גוגל לעמותות

לאחר קבלת אישור הזכאות למענק מתחילה העבודה המשמעותית – בניית מערך הפרסום של העמותה במערכת הקידום של גוגל! התשלום למינוף מותנה באישור המענק, דהיינו, אם אין מענק אין תשלום.

מומחי הדיגיטל שלנו יהיו אחראים לקבל עבור ארגונכם את הזכאות למענק וינהלו באפקטיביות את מערך הפרסום שלכם בגוגל – לקבלת תוצאות מיטביות.

לחצו כאן ליצירת קשר >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *