בשורה למנהלי הדיגיטל בעמותות: פייסבוק מאחדת את מערכות הפרסום

Yuval Klain קמפיינים במדיה חברתית, שיווק דיגיטלי לעמותות 0 Comments

מקדמים את העמותה ברשת החברתית פייסבוק? בקרוב גם אצלכם – מערכת פרסום אחת עם מגוון כלים רחב יותר. פייסבוק מאחדים את שתי מערכות הפרסום אל תוך מנהל המודעות הידידותי.

1. האיחוד המתבקש: אדס מנג’ר ופאוור אדיטור

בשנים האחרונות היו בפייסבוק שלוש מערכות קידום: כפתור ה"בוסט" הכחול, מנהל המודעות הבסיסי "אדס מנג’ר" ומערכת הקידום המתקדמת "פאוור אדיטור". המערכת המתקדמת הציעה כלי פרסום ושליטה רחבים יותר, עם מגוון אפשרויות המותאמות לצורכי העמותות – אך גם הייתה מורכבת יותר לתפעול. לכן, רוב מנהלי המדיה בעמותות שאנו מכירים השתמשו במנהל המודעות הבסיסי והידידותי, למרות מגבלותיו המשמעותיות. העדכון של פייסבוק על איחוד בין המערכות יסייע לנו רבות במגזר החברתי, מכיוון שמנהל המודעות יכיל מעתה את מגוון הכלים שהיו פתוחים רק ב"פאוור אדיטור".

2. מגוון הכלים המתקדמים במערכת אחת וידידותית

מערכת הפרסום המאוחדת של מנהל המודעות תאפשר לנו נגישות לאפשרויות מתקדמות רחבות יותר:

  • לבנות קמפיינים בצורה מהירה
  • לייצר טיוטות לקמפיינים לפני עלייתם לאוויר
  • להוסיף כפתורי תרומה בהנעה לפעולה
  • להקים קמפיין תוך הפרדה בין הקהלים למודעות
  • לבחור בשיטה הישנה והזורמת לבין השיטה המתקדמת

3. כל הנתונים ודו"חות הקמפיינים במקום אחד

לא צריך יותר לדלג בין מערכת הקידום למערכת ניתוח דו"חות הקמפיינים. כל אפשרויות הניתוח, הפילוח, הלמידה והאופטימיזציה של הקמפיינים והמודעות שלנו יהיו במסגרת אחת בתוך מנהל המודעות. מעכשיו נוכל לבנות קמפיין, לעקוב אחריו ולנתח את התוצאות במערכת אחת וידידותית!

*לעדכון הרשמי של פייסבוק לחצו כאן

במינוף דיגיטל אנחנו מקדמים מטרות חברתיות ומעשירים את השימוש האפקטיבי בכלים דיגיטליים בקרב עמותות וארגונים חברתיים מובילי שינוי בישראל. 

לחצו כאן ליצירת קשר >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *