עדכון: לאור שינויים שחלו בתכנית המענקים של גוגל, עמותות מישראל שקבלו את המענק לפני אוקטובר 2015 – נדרשות להירשם כעת מחדש בכדי לשמור על זכאותן!
מהו המועד האחרון להצטרפות המחודשת?
על מנת לשמור על פעילות חשבון הפרסום של מענק גוגל – ארגונים מישראל שאינם חברים בתכנית המענקים הרחבה – נדרשים להירשם מחדש עד ה-31 במרץ 2017. ברגע שתקבלו את אישור ההצטרפות הרשמי ממחלקת המענקים של גוגל, תוכלו להמשיך להשתמש בחשבון המענק הנוכחי ולא יהיה צורך בפתיחת חשבון פרסום חדש. עמותות שלא יבצעו את התהליך הנדרש – יושהו מהתכנית וחשבון המענק שלהן יוקפא לצמיתות!
To keep your Ad Grants account active, we'll need you to enroll in the Google for Nonprofits program within the next 60 days. All Ad Grants accounts not enrolled in the Google for Nonprofits program will be suspended after March 31, 2017
כיצד ניתן להירשם מחדש לתכנית המענקים?
תהליך ההרשמה המחודשת לתכנית המענקים של גוגל לעמותות כולל את השלבים הבאים:
- בדיקת זכאות להשתתפות בתכנית המענקים של גוגל.
- הרשמה לשותף הוולידציה של TechSoup Global בישראל.
- שליחת בקשת הצטרפות לתכנית Google For Nonprofits.
- לאחר האישור, שליחת בקשת ספציפית למוצר של מענק הפרסום – Ad Grants.
- הזנת מספר הזיהוי של חשבון הפרסום הנוכחי של המענק באדוואדס.
- הזנת קוד ההפניה adgrants2017 והשלמת טופס הרישום.
- שליחת הבקשה והמתנה לאישור!
*נשמע לכם ארוך וטכני? צוות המומחים של מינוף יהיה אחראי על התהליך עבורכם. לחצו כאן ליצירת קשר >>
מהם הכלים שגוגל מציעה במסגרת המענק לעמותות?
במסגרת התכנית Google For Nonprofits, גוגל הרחיבה את אפשרויות התמיכה בארגונים חברתיים, וכיום היא מציעה מספר כלים ושירותים דיגיטליים אשר יסייעו לכם להגשים את מטרות העמותה. על מענק הפרסום של גוגל הנקרא Google Ad Grants – אתם בטוח כבר שמעתם. אבל הסיוע הטכנולוגי של G Suite הוא לא פחות חשוב לארגונכם, והתכנית של YouTube תאפשר לכם להרחיב את פעילות המדיה וגיוס התרומות הדיגיטליות בפלטפורמת הסרטונים הגדולה בעולם. שני השירותים האחרים פתוחים כרגע רק בארה"ב.
בקרוב נפרסם מאמר המסביר על הכלים החדשים במסגרת מענק גוגל לעמותות.