גוגל משנה את מבנה המודעות באדוורדס – ואתם יכולים לשפר את תוצאות מענק גוגל לעמותות בעשרות אחוזים!
הפלטפורמות של גוגל עוברות "מובייליזציה" במטרה להתאים לעידן הטלפונים הסלולריים ולשמור על התואר – מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. שינוי מבנה המודעות הוא ללא ספק אחד השינויים המהותיים ביותר שבוצעו באדוורדס שנים האחרונות. כעת תוכלו לבנות במסגרת מענק גוגל לעמותות מודעות המכילות פי 2 טקסט מבעבר – בעזרתן להגדיל את הרלוונטיות של העמותה ולהגיע לקהלי יעד רחבים יותר.
מהן מודעות טקסט מורחבות?
מדובר בדור הבא של מודעות הפרסום במנוע החיפוש של גוגל אשר מותאמות באופן מושלם לעידן הסלולר. הן מכילות כותרות ארוכות ויותר מקום בתיאור הנוסף. המודעות החדשות מעניקות לכם שליטה רחבה יותר על המסרים של העמותה, ומצד הגולשים, מספקות מידע מקדים רב יותר לפני שהם לוחצים על המודעה.
המבנה של המודעות החדשות
המודעות המורחבות שונות מהמודעות בפורמט הישן במספר מרכיבים חשובים המשפיעים ישירות על ציון האיכות של מילות המפתח וציון הרלוונטיות של המודעה. אנחנו ממליצים להשתמש באפקטיביות בכל 140 התווים שעומדים כעת לרשותכם ביצירת הקריאייטיב של המודעה. שימוש נכון במרכיבים הבאים ישפר את המיקום הממוצע של המודעה וירחיב את הופעתה במגוון גדול יותר של ביטויים ומילות מפתח מתוך מערך הפרסום:
- כותרת ארוכה המורכבת משני שדות – עד 30 תווים כל אחד.
- שדה תיאור מורחב יחיד – עד 80 תווים.
- כתובת אתר לתצוגה שמשתמשת בדומיין של דף הנחיתה.
- שני שדות המתווספים לכתובת האתר במודעה – עד 15 תווים כל אחד.
כיצד השינוי ישפיע על תוצאות מענק גוגל לעמותות?
מהניסיון שלנו שימוש נכון במבנה החדש של המודעות מגדיל את אחוז ההקלקות במערך הפרסום של העמותה בכ-20%-30% אחוזים, ובנוסף משפר את תוצאות פעילות המענק והתנועה באתר גם בפרמטרים הבאים:
- היקף ההקלקות על המודעות במערך הפרסום.
- משך השהות הממוצע מהמודעות באתר העמותה.
- אחוזי הנטישה של דף הנחיתה הראשון.
- קהל גדול יותר ורלוונטי יותר יגיע לאתר העמותה!
- קהלי הרימרקטינג המבוססים על התנועה באתר יהיו איכותיים יותר.
*שימו לב: החל מ-31 בינואר 2017, המערכת של גוגל אדוורדס תפסיק לתמוך ביצירה או בעריכה של מודעות פרסום בפורמט הישן. ממועד זה תוכלו לייצר רק מודעות מורחבות במבנה החדש.