ידידי דמנציה: נוכחות אפקטיבית
וקמפיינים במדיה הדיגיטלית

תוכנית ידידי דמנציה ישראל, כחלק מתוכנית ידידי דמנציה העולמית נועדה להעלות את המודעות למחלה ולתסמיניה וכן לשנות את השיח בנוגע למחלה. בישראל התכנית מופעלת על ידי עמותת עמדא בשיתוף משרד הבריאות ואשל. מינוף ניהלה נוכחות דיגיטלית אפקטיבית עבור התכנית תוך הפקת וקידום קמפיינים של הגברת מודעות, ביקורים בלומדה ועידוד הצטרפות כידידים במגוון ערוצים דיגיטליים.

עיצוב ופיתוח אתר אינטרנט

אתר התוכנית הוא חלון הראווה שלה אל מול הציבור והגורמים המקצועיים. לאחר אפיון מעמיק לצרכי האתר וגיבוש קווים מנחים לחווית המשתמש, הסטודיו שלנו עיצב ובנה אתר חדש לידידי דמנציה ישראל.
השילוב בין אתר וורדפרס לכלים טכנולוגיים מתקדמים כדוגמת אלמנטור מאפשרת גמישות גבוהה וניהול תוכן באופן ידידותי עבור העמותה. מדובר באתר תדמית המכיל גם אזור של תוכן אודות המחלה, אפשרויות הטיפול וההתמודדות איתה עבור בני המשפחה והגורמים המטפלים בחולה הדמנציה.
חווית המשתמש ותחושת אופטימיות היו קווים מנחים עבור עיצוב האתר.
האתר מכיל לומדה שמטרתה להעביר את מסרי התוכנית ובסופה רותמת ומזמינה את הגולשים להשתתף בתוכנית, להיות "ידידים" מתנדבים פעילים ולקבל תעודת "ידיד דמנציה".

מיתוג הנוכחות הדיגיטלית

יצירת השפה העיצובית לכלל פעילות הדיגיטל התבססה על צבעי הלוגו הבוהקים והאופטימיים של התוכנית הבינלאומית. גיבשנו תבניות עיצוב לפעילות הפייסבוק וכל התכנים שהוגשו במסגרת הקמפיין הכילו פוסטים ומודעות מעוצבות להגברת אחוז ההקלקות והמעורבות.

ניהול תוכן וקמפיינים במדיה חברתית

פיתחנו אסטרטגיית תוכן המבוססת על סדרות של פוסטים בפייסבוק ומכילה את חמשת המסרים של התכנית, טיפים להתמודדות וזיהוי המחלה, ניפוץ סטיגמות, התארגנות לחגים ומועדים עם חולי דמנציה ועוד.
יצירת סלוגן ראשי לקמפיין #ידידים לא שוכחים אשר מטרתו לעורר אנשים להצטרף לתכנית ולפעול להעלאת המודעות להתמודדות עם מחלת הדמנציה בישראל.

במהלך שלושת חודשי הפעילות מס׳ הידידים בישראל עלה מ-16,000 לכ-35,000

74,000

אנשים היו באינטראקציה עם התכנים בפייסבוק

30,000

כניסות לאתר החדש של המיזם

15.63%

אחוז מעורבות
Unique CTR

פרסום בגוגל באמצעות מענק גוגל לעמותות

קבלנו עבור הפרויקט את הזכאות להשתמש במענק הפרסום של גוגל לעמותות, במסגרתו עומדים לרשות העמותה 10,000$ דולרים מדי חודש לקידום אתר העמותה במנוע החיפוש של גוגל.
ניהול הקמפיין בגוגל כלל מחקר מקדים של מילות מפתח מתוך עולם התוכן של פעילות העמותה ועריכת התכנים באתר כך שיותאמו לקידום ויהיו ידידותיים לגוגל.
רישתנו את דפי התוכן באתר בקמפיינים ייעודיים בגוגל לכל דף, כך שמערך הפרסום היה רחב ומגוון מבחינת התכנים וביטויי החיפוש.

פרויקטים נוספים

התנועה לאיכות השלטון

ניהול קמפיינים דיגיטליים

יד לקשיש

אתר תרומות

הקרן לשמירת הטבע והמורשת

UX עיצוב ופיתוח אתר אינטרנט

סגירת תפריט

איך עמותת שירה בנקי גייסה
מעל למיליון ש"ח בשבועיים?

זמן קריאה: 3 דקות